piątek, 4 marca 2011

Clausura de Vacaciones Utiles



                Koniec. Jestem z siebie dumna. Moje dzieciaki dały popis. Pewnego dnia Jean Carlo i Abel- jedni z moich największych łobuzów potrafiących przegadać cały taller z angielskiego bynajmniej na temat mało związany z zajeciami bądź to go przespać poprosili bysmy mogli przetłumaczyć pisenkę Otherside- Red Hot Chilli Peppers. W sumie i ja najbardziej lubię tłumaczyć z nimi piosenki. Ćwiczenia potrafią się znudzić i fajnie jest dac urozmaicenie. I tak w poniedziałek przyszykowana do zajęć, nie zastałam tych tzw. łobuzów. Aj ale druga część była, i nie wiem jak to się stało- ostatecznie pod moim kierunkiem- pani porfesor z angielskiego, która bynajmniej talentem muzycznym nie grzeszy, przygotowaliśmy na koniec rockowy numer. Dziekuję wam, Jose Luis, Roxana- solówka, Alexandra, Ingrid- chór, Oswaldo- perkusja, Elias- gitara. Daliście czadu..

              I pomysleć, że nie chciałam mieć warsztatu z angielskiego woląc taniec. Własnie ta jedna godzina, cztery razy w tygodniu była moją najbardziej wyczekiwana godziną wakacji.. więcej ufności mi potrzeba

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz